Vragen

Voor vragen kun je te allen tijde contact met ons opnemen. Stuur een e-mailtje naar info@oranjekostuum. We stellen alles in het werk om jouw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Kijk ook eens onder onze Frequently Asked Questions (FAQ’s). Misschien staat het antwoord op jouw vraag daar al bij.


(FAQ’s)
 

1. Hoe weet ik zeker dat jullie nog oranjekostuums in voorraad hebben? We kunnen alle liefhebbers van een driedelig kostuum kunnen bedienen. Alle maten weer volop leverbaar.
 

2. Wat is de kwaliteit van de kostuums? Zonder al onze bronnen prijs te geven, verzekeren wij je dat onze kostuums vervaardigd worden door mensen die weten wat een goed kostuum inhoudt. Over de kwaliteit hoef je jezelf geen zorgen te maken.
 

3. Kan ik een kostuum nog ruilen? Onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk. Hiervoor verwijzen wij je graag naar onze voorwaarden. Een kostuum dat door eigen toedoen is beschadigd of anderszins onbruikbaar is geworden, kunnen wij natuurlijk niet terugnemen. In alle andere gevallen kun je ons een e-mail sturen met daarin de klacht. Beschouwen wij deze als gegrond, dan zenden wij je de gegevens voor de retournering en storten wij het bedrag terug op jouw rekening.
 

4. Hoe zit het nu precies met bestellen en betalen? Heel eenvoudig. Je vult het bestelformulier in en betaald via iDeal. Als je betaling is afgerond krijg je een bevestiging per mail. Als wij je betaling hebben ontvangen, sturen wij het bestelde kostuum of de bestelde kostuums zo spoedig mogelijk naar je toe.
 

5. Wordt het Nederlands elftal Wereldkampioen kampioen? Het blijf natuurlijk een spelletje maar als het aan ons ligt...